Jumaat

M0oD aku t0nGganG teRbaLik???


Ntah kenape dengan aKu hari nie.....????


Orang lain ade, aku pun nak ade jugak...


Orang lain terer, aku pun nak terer gak...


Orang lain hepi, aku pun nak hepi gak..


Orang lain leh dapat tu, aku pun nak tu gak...


Orang lain ade banyak, aku pun nak banyak gak..


Orang lain lain macam, aku lain macam gak...


Orang lain, lain lain lain lain !!!!!!!!!


"Wa0 puche taw wa0 wan cem0rk.... dunn0 no wat i want.... yenna deY... Kenape seY"

Reaksi korang:

10 komen & pendapat:

LuVidA^^ berkata...

ni nape lak cyg ni? adeh...len mcm je...dtg bulan ogos ke? hehehe...
font color2...
:D

cik intanurulfateha berkata...

.cekgu lempang nak?
.kasi sedar sket
.miyahahaha~ :P

Ezad berkata...

saje... nk kaler2... ikut cam pale hri nie... full of kalerpul...

Ezad berkata...

intan

Ni maybe impak kene lempang ngan cikgu skulah.. huhu... muning teacher..

huk nite s0wy...

Ida let's cray0n...cam cray0n sin chan huhuhuhu...

::AnEp:: berkata...

buat tabiat ker...huhu..sian lak aku tgk..hehe

Ezad berkata...

::AnEp::

tu la nak buang ja0h2 tebiat nie...

hehe...

Ezad berkata...

intan...

nam0 kongsi cite ag.. bl0g privet dh....

huhu...

~ieDa~ berkata...

Salam..Ezad,sehatt?

LuVidA^^ berkata...

sape yg private blog?
~ieDa~ ezad sht je tu....huhukk

Ezad berkata...

~ieDa~
Ye betul lah luvida ckp tue... Ezad sehat je... cume mse tulis entry nie.. pale tngh kusut sket... nway... dh ok..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Premium Blogger Themes | Bluehost Review