Khamis

Apa Nak Buat?

Apa nak buat? Tak tahu apa nak buat? Nak buat apa ekh? Tak kan nak buat bodoh! jer?... Buat je lah apa-apa kan? asal buat jangan tak buat, buat ini, buat itu.. buat-buat.. buat dan terus buat.. Korang jangan meluat lak.. pergilah buat apa-apa yang patut korang buat.


Kesimpulan yang tersimpul : Ezad dah lame tak online, sekarang nie macam tak tau nak buat apa.. Jadi nak tak nak Ezad buat jelah apa-apa jer... So i'm Back...

Reaksi korang:

0 komen & pendapat:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Premium Blogger Themes | Bluehost Review