Ahad

Ingat!!!... hanya "Dia" yang hebat

Ezad, ezad, ezad, ezad, ezad, ezad.....................

  • Ezad letakkan cinta pada dia di tangga tertinggi dalam hidup,
  • Ezad juga hendak lakukan seluruh yang dia hendakkan,
  • Ezad juga akan takut tak dapat lakukan kehendak dia,
  • Ezad percaya memang dialah segalanya,
  • Ezad tahu dia membawa erti dalam seluruh kehidupan,
  • Ezad terasa kecil bila mengingati dia,
  • Ezad hendak lakukan semua kerana dia,
  • Ezad juga hendak mengingati dia dalam setiap hela nafas,
  • Ezad yakin dialah satu dan tiada satu pun menyamai dia,
  • Ezad juga tiada sangsi hanya dia yang disujud................

Ezad hanya jasad berintikan roh.. yang dipinjam dan akan dipulangkan... Jadi ezad bukanlah Superman mahupun Ben10 jauh sekali Ultraman... Wasalam...

Tidak ada kena mengena dengan yang masih hidup ataupun yang telah mati.. :p

P/s : Mood Ramadhan yang amat menginsafkan...

Reaksi korang:

4 komen & pendapat:

LuVidA^^ berkata...

yey....cyg mud poce.
:)
bile la kite nak insaf gak ni..lallalala

Ezad berkata...

Luvida..

ayg p0n same gak tau.. p0se2 nie kene lah kurngkn k0ntrovesi....

LuVidA^^ berkata...

a'ah betol..
kurangkan msg muahx2...
heee....
:D
tggu buke kn cyg...lallaa

::AnEp:: berkata...

insafnyer aku bace nih..hehe..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Premium Blogger Themes | Bluehost Review