Jumaat

Tengkorak luarbiasa.. wujud kah mereka?


  Salam sejahtera, kepada semua blogger....
Kali ini Ezad nak share benda pelik tapi betul... Segalanya bermula ketika, proses pencarian gas di padang pasir selatan timur, wilayah Arab. Dalam proses pencarian tersebut sesuatu yang luar biasa dan agak pelik dari jangkauan pemikiran manusia telah terjadi, iaitu proses pencarian gas itu telah menemukan tengkorak-tengkorak manusia luar biasa yang besaiz agak besar dari tengkorak manusia biasa yang kini masih menghuni planet bumi. Penemuan ini telah dibuat oleh ARAMCO EXPLORATION TEAM.

   Seperti umat islam sendiri mungkin sudah sedia maklum seperti mana yang telah dirakamkan dalam Al-Quran, Allah telah menjadikan kaum Aad dengan Nabi Hud sebagai pemimpin kaum ini, yang juga telah diberikan kelebihan yang luar biasa iaitu Tinggi, Besar, dan kuat.
  
   Namun setelah mereka diberikan segala kelebihan yang luarbiasa yang jauh berbeza dari kaum-kaum lain, mereka telah mendustai Tuhan dan Nabi Hud. Maka Tuhan telah melaknat mereka dari muka bumi.

   Ulama-ulama Arab juga telah percaya peninggalan tulang-tulang ini adalah dari Kaum Aad yang pernah menghuni bumi ini suatu ketika dahulu...

   Jadi apa pendapat korang tentang ini. Ezad rasa memang benda betul-betul belaka. Di bawah  terdapat video dari youtube tentang Tengkorak besar tersebut..


P/s : Terpulanglah pada korang semua nak percaya atau tidak..

7 komen & pendapat:

LuVidA^^ berkata...

wahhh! besar gile tengkorak!huhuu....

Ezad berkata...

ah ah... memang besar.. n real nye..

SilentSpy berkata...

wah! memang betul-betul ada ker?

hujanlebat berkata...

besonye.. !!

Sis Lin berkata...

eee manusia ke tuh? awat besauu nyaa..ngeri ler..

Ezad berkata...

ain_dara>

Memang besor..

Ezad berkata...

Sis-Lin

Manusia Lah... mgkin dulu kalau dinosor T-rex tu.. ayam je kot...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Premium Blogger Themes | Bluehost Review