Sabtu

Tag dari Luvida...


Kali nie Ezad jawab Tag dari ida... Luvida-ajourneyofmine.blogspot.com

Saya tak suke?
-Buat mase nie Ezad x suke kalo orang bebel....
-Menunggu........
Impian?
-Nak ade bisnez sendiri... nak jadi bos... namo jadi k0olie lagi.. asik kene tiaw.. je....
Haiwan yang saye x suke?
-Babi la.... huduh.... najes.... lagi2 skrang ie ade virus selseme babi!!...
Saya harapkan?
-Harapkan pagar, pagar makan padi.... hahaha..... ntah lah ek..
Jika boleh putarkan mase?
-Macam time machine eh..... fuh nak patah balik gie zaman dulu pastu nak teroka sumer tanah kat malaysie nie...
Saya pada 10 tahun akan datang?
- Dah ade hidup yang selesa.... family... anak... fuh.. macam2 lah... nway kayo2! tu yg pling penting..
Handphone saya adalah sebuah?
-Hanp0n lah.... tak kan Transformer lak...
Saya pernah bercinte sebanyak?
-Tak pernah kirelah... tak mau lah bagitau....
Saya suke pada?
-Banyak benda... soklan nie meluas sangat la....
Kawan2 saye?
-Tempat mengisi waktu sunyi.. tempat nak bertumbok....
Pernah dikhianati?
-Pernah tapi sume nye dah dilupekan... tak mau gadoh2...
Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
-Maafkan je lah... bior die rase 1 hari nanti bile dikhianati.....
Senaraikan 4 orng untuk di tag?
-Xde sapelah...
Sume nie atas permintaan ida...... lala nana.....

4 komen & pendapat:

LuVidA^^ berkata...

Saya pernah bercinte sebanyak?
-Tak pernah kirelah... tak mau lah bagitau....
(byk kali la tu....x terkireeee)

Kawan2 saye?
-Tempat mengisi waktu sunyi.. tempat nak bertumbok....
(huhu....salu men gado2 ke)

.
.
.

thx sbb penuhi permintaan....muahahaa!!!~ :P

Ezad berkata...

Ida... ezad jawab sumer u ikut hati.. ahaha.. betul lah sume u... muahaha... erm.. kat sini leh pluk x??

LuVidA^^ berkata...

uiksss...pluk....bole2 :P

mohd.damdam berkata...

btol..btol..btol...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Premium Blogger Themes | Bluehost Review