Khamis

Double Trouble in JB!!!


Macam yang korang maklum itu hari 1 Mei 2010, Search dan Wings telah menjayakan konsert Double Trouble di Indoor Arena, Bukit Kiara Equestrian N Country Resorts. Konsert ini juga telah menarik hampir 20,000 penonton. Fuh.. memang Gempak!!! siot!!.


Konsert ni juga telah mengubat rindu peminat-peminat yang telah menunggu hampir 17 tahun gabungan Double Troble Search dan Wings. Korang pergi tak mase konsert ni diadakan? yang pergi mesti rasa kehangatan hari tu kan, memang luar biasa. Macam satu Lagenda baru dimana otai-otai perform, huh.. tak dapat nak di gambarkan.


Yang ezad nak sampaikan kat sini, bagi semua yang tak berpeluang ke konsert Double Trouble yang lepas, don't worry, sebab konsert yang sama akan diadakan di Johor Bahru pada 5 Jun 2010 ( berkemungkinan di Stadium Larkin ). Penganjur juga mungkin akan meneruskan jelajah ini ke negeri-negeri yang lain.


So!!! ape lagi, tak payah buang masa, dapatkan lah tempat dalam konsert yang akan datang... ( ape lagi beli tiket la. Pandai-pandai la korang cari kat mana.. ). Especially untuk JBrean yang memang peminat setia Search dan Wings, ni lah masanya...


LET"S ROCK"IN N ROLLIN"

0 komen & pendapat:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Premium Blogger Themes | Bluehost Review